لیست محصولات

لوله گازی درزدار تست شده

فهرست مطالب:

لوله گازی درزدار تست شده

لوله های گازی تست شده به لوله هایی اطلاق می شود که درز جوش هستند. برای ساخت لوله های گازی درزدار، ابتدا ورق به شکل لوله فرم داده شده و سپس محل درز بوسیله جوش بهم پیوسته می شود. این لوله ها در کارخانه، توسط کامپیوتر تست شده و لوله های معیوب و نشتی دار از چرخه ی کاربردی خارج میشود.

لوله ی گازی تست شده از پرکاربرد ترین لوله ها در گازرسانی روکار است.

آزمایش هایی که لوله های گازی تست شده ی درزدار باید با موفقیت از سر بگذارند، شامل آزمایش با گاز نیتروژن، آزمایش با فشار ۰.۷ بار و با فشار سنج های حرفه ای می باشد. برای تست فشار در سرتاسر لوله، شیر مصرف نصب میشود. لوله ای در آزمایش تایید میشود، که بتواند ۲۴ ساعت فشار ۱۰ پوند بر ۱ اینچ مربع را ثابت نگه دارد.

 

ساختار لوله ی گازی درزدار تست شده

این لوله که با ترکیب کربن و آهن ساخته می شود، رنگ تیره داشته و به دو صورت سبک و سنگین برای مصارف کم فشار استفاده می شود. لوله های گازی درز دار تست شده ی سبک با ضخامت ۱/۸ الی ۲ و سایز های ۱/۲ تا ۴ اینچ ساخته شده، بین ۵.۳ الی ۷.۷ کیلوگرم وزن دارد در صورتی که لوله های سنگین با ضخامت های ۲.۵ به بالا و در سایز ها ۲/۱ تا ۸ اینچ ساخته می شود و حداقل وزن آن ۷.۳ کیلوگرم و حداکثر ۱۵۲ کیلوگرم وزن دارند.

 

خرید لوله ی گازی درز دار تست شده

انواع لوله های درز دار از بهترین تولید کنندگان داخلی با مناسب ترین قیمت و کیفیت در مجتمع لوله و اتصالات یزد قابل تهیه میباشد. برای خرید، مشاوره و دریافت قیمت تنها کافیست با شماره ی ۶-۳۷۲۲۷۷۰۰-۰۳۵ تماس بگیرید و یا به شماره ی ۰۹۱۳۴۵۴۰۷۲۶ در تلگرام یا واتساپ لیست محصولات مورد نظر خود را بفرستید.

بعد از استعلام قیمت محصول مورد نظر شما، کارشناسان فروش مجتمع لوله و اتصالات یزد، قیمت، مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل را در قالب پیش فاکتور به اطلاع شما میرسانند. پس از تایید پرداخت، محصول مورد نظر طبق زمان بندی اعلام شده، در تاریخ موعد به دست شما میرسد.

 

 

 #لوله_گازی #خریدلوله_گازی   #خرید_لوله_تست_شده  #خرید_لوله_گازی_تست_شده  #قیمت_لوله_گازی_تست_شده #لیست_قیمت_لوله_تست_شده

 #قیمت_لوله_گازی #قیمت_لوله #لوله_گاز   #لوله_برای_گازکشی  #لوله_گاز_روکار  #لوله_برای_گاز_کشیدن_منزل

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.