لیست محصولات

شیرآلات صنعتی میراب

فهرست مطالب:

باتوجه به پیشرفت کشور در زمینه های صنعتی، یکی از مهمترین نیازهای صنعت، شیرآلات صنعتی می باشد که درصورتی که بتوانیم از تولیدات داخلی استفاده کنیم، بسیار مقرون به صرفه تر است. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه صنعت پیشرفت زیادی داشته است و به استقلال صنعتی کشور ما کمک کرده است، شرکت میراب می باشد.

امروزه میراب با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه حضور در صنعت شیرسازی و دریافت گواهینامه های بین المللی اطمینان خاطر بیشتری برای مشتریان خود فراهم کرده است. شرکت میراب با داشتن گواهینامه های معتبر بین المللی احراز شده مشتریان برون مرزی علاوه بر تامین نیاز داخل کشور، توانسته با تغییر جهت صادرات بجای واردات سهم قابل توجهی از محصولات خود را به کشورهای آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی صادر کرده و سهم صادراتی حدود ۲۰ تا ۵۰ درصد تولید سالیانه خود را محقق نماید.

شیرآلات چدنی میراب ازجمله شیرآلات کاربردی در بخشی از صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی کشور می باشد که این شرکت با شرکت های مختلف تابعه وزارت نفت ، همکاری های قابل توجهی دارد. شیرآلات و اتصالات صنعتی میراب هم اکنون در ۴ قاره مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از معروفترین برندها در این حوزه هستند.

برای تولید شیرآلات صنعتی میراب و همچنین اتصالات آن، از انواع آلیاژهای چدن، فولاد کربنی و فولادهای استینلس استیل، نیکل، آلومینیوم برنز و … استفاده می‌شود اما عمده محصولات میراب از جنس چدن است. شیرآلات میراب بیشتر شیرآلات صنعت آب و فاضلاب است که به گونه‌ای ساخته می‌شوند که قابلیت عبور انواع سیالات همچون آب شور دریا را دارند. صنعت آب و فاضلاب یکی از صنایع مهم و در خال پیشرفت در کشورمان است که شرکت میراب یکی از شرکت‌هایی است که در پیشبرد این صنعت سهم داشته است و یکی از پیشگامان این صنعت است.

محصولات شرکت میراب شامل شیرهای دروازه ای، شیرهای پروانه ای، شیرهای یکطرفه، شیرهای کنترلی، شیرهای آتش نشانی، صافی، اتصال قابل پیاده و… است که از مهمترین و کاربردی ترین انواع شیرهای مورد استفاده در صنایع مختلف محسوب می شوند. هریک از گروه ها شامل دسته ها و طراحی های مختلفی می باشند که هرکدام کاربردها، مزایا و محدودیت های مخصوص به خود را دارند که جهت تهیه آنها باید اطلاعات کاملی از نیاز خود را داشته باشید. در ادامه به معرفی مختصری از برخی شیرآلات خواهیم پرداخت:

برخی محصولات شرکت میراب

مجتمع لوله و اتصالات یزد به عنوان نماینده شرکت شیرآلات صنعتی میراب در استان یزد افتخار دارد تا محصولات این شرکت را برای صنعت و تأسیسات استان یزد فراهم کند تا بتواند از کالای ایرانی با کیفیت حمایت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.