لیست محصولات

شیر آلات برنجی

فهرست مطالب:

 

شیرآلات برنجی، از پرکاربرد ترین شیرآلات در تأسیسات ساختمانی می­ باشند.

برنج یک آلیاژ مس است که باعث می­ شود، تجهیزات برنجی بسیار مقاوم­تر و با دوام­تر از تجهیزات پلاستیکی باشند. بر­خلاف شیرآلات پلاستیکی و P.V.C، شیرآلات برنجی، در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند و طول عمر بیشتری دارند. شیرآلات برنجی همچنین دمای بیشتری را می ­توانند تحمل کنند، که این ویژگی­ ها شیرآلات برنجی را گزینه­ ی مطلوب برای سیستم لوله کشی منازل می­ کند.

 

چرا از شیرآلات برنجی استفاده کنیم؟

با توجه به نقش مهم شیرآلات در لوله کشی آب منازل، نوع آلیاژ به کار رفته در این شیر ها اهمیت دو چندان دارد. بر اساس استاندارد­های ملی تأسیسات، تمام قطعاتی که در مجموعه ی شیرآلات وجود دارد، باید به گونه ای باشد که در تماس با آب ۹۰ درجه هیچ گونه تاثیری روی طعم، مزه، رنگ و بوی آب نداشته باشد.

شیرآلات برنجی در دو دسته ی با سرب و بدون سرب وجود دارد. نوع سرب دار این شیرآلات خطرناک و بیماری زا است که به صورت معمول در اجناس تقلبی موجود در بازار مشاهده می­ شود. شیرآلات مجتمع لوله و اتصالات یزد، با بهترین کیفیت و دارای گارانتی تولید کیفیت و مورد تایید اداره­ ی استاندارد می­ باشد.

مزایای شیرآلات برنجی

از مزایای شیرآلات برنجی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

– قیمت مناسب نسبت به شیرآلات فولادی

– جوشکاری آسان

– دوام بسیار زیاد در برابر رطوبت و بخار آب

 

 

 

انواع شیرآلات برنجی

شیرآلات برنجی موجود در مجتمع لوله و اتصالات یزد شامل: شیر گازی، شیر فلکه، شیر یک طرفه­ ی دریچه ای، شیر یک طرفه­ ی فنری، شیر فلکه سوزنی، شیر سوپاپ و… است.شیرآلات برنجی در مجتمع لوله و اتصالات یزد، در بالاترین کیفیت و همراه با گارانتی بوده و میتوانند سالها بدون کوچکترین آسیبی به کار خود ادامه بدهند.

خرید شیرآلات برنجی

برای خرید شیرآلات برنجی، کافیست با شماره­ ی ۶-۳۷۲۲۷۷۰۰-۰۳۵ تماس بگیرید.

شیرالات ، شیرالات برنجی ، خرید شیرآلات ، خرید شیرآلات برنجی، لیست قیمت شیرآلات برنجی ، لوله و اتصالات ، شیرآلات آذر ، شیرآلات آذران ، شیرآلات پارس برنز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.